«
Grįžti atgal
| Įtampos, veiksmo komandinis žaidimas
Interaktyvus nuotykis 2-16
Įtampos, veiksmo komandinis žaidimas
Interaktyvus nuotykis 2-16
LABYRINTHUS žaidimas
Įtampos, veiksmo komandinis žaidimas
Interaktyvus nuotykis 2-16
Būsimųjų jaunųjų išbandymas prasideda vos pravėrus labirinto duris – ar sugebės visiškoje tamsoje rasti kelią, įveikti kliūtis ir susidurti akis į akį su labirinto sergėtojais priklauso ne tik nuo būsimų jaunųjų intuicijos, drąsos, sumanumo ir loginio mąstymo, bet ir nuo draugų pagalbos. Iki vienos valandos trunkantis veiksmo žaidimas 700 m2 labirinto plote atskleis visas būsimų jaunųjų stiprybes, o labirinto sergėtojų parengtos užduotys dar ilgai primins apie puikų laiką praleistą su draugais.
Žaidime išskirtinis dėmesys skiriamas nuotakai / jaunikiui. Galime įtraukti į programą keliaraiščio suradimą, draugų dovanas ir kt.
Žemėlapis
Rodyti žemėlapį »